Η ΣΑΕΚ Σίνδου εύχεται σε όλους τους καταρτιζόμενους,τους εκπαιδευτές και τις οικογένειες τους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ. Το 2025 να είναι για όλους μία χρονιά δημιουργίας, ευημερίας, χαράς και υγείας!
Σήμερα 7 Ιανουαρίου 2025 ξεκινούν τα μαθήματα μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων. Το μαγειρικό τμήμα του Α εξαμήνου έχει μάθημα στα εργαστήρια.
