ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ∆ΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΙΕΚ ΣΙΝ∆ΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΩΝ ∆ΗΜΑΡΧΩΝ ∆ΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ.
Ο ∆ιευθυντής του ΙΕΚ ΣΙΝ∆ΟΥ, κος Αντωνιάδης Αντώνιος, συµµετείχε στην αποστολή-προσκύνηµα που διοργάνωσε ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Σεβασµιότατος κ.κ. Βαρνάβας στην Αγία Πόλη, τα Ιεροσόλυµα, εκεί όπου περπάτησε ο Θεός, στ’αχνάρια και το βηµατισµό του Θεανθρώπου και των Αγίων Του Μαθητών. Προσκυνητές στο ναό της Αναστάσεως, στο φριχτό Γολγοθά και την Οδό του Μαρτυρίου καθώς και σε όλα τα προσκυνήµατα της Αγίας Γραφής: Βηθλεέµ, Ιορδάνη ποταµό, Όρος Θαβώρ. Ταξιδευτές στο Όρος Σινά και στο ιστορικό Μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης.
Εκτός του Μητροπολίτη και της ακολουθίας του, συµµετείχαν οι ∆ήµαρχοι Νεάπολης, Σταυρούπολης, Πολίχνης, Ευκαρπίας, Συκεών, Αµπελοκήπων, Μενεµένης, Ευόσµου, Ελευθερίου-Κορδελιού, Χορτιάτη, Πεύκων, Ωραιοκάστρου και Θέρµης. Επίσης οι διευθυντές Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης ∆υτικής Θεσσαλονίκης, εκπρόσωπος του Νοµάρχη και της Περιφέρειας.
Τα µέλη της αποστολής υποδέχτηκε ο Πατριάρχης Θεόφιλος στην παλιά αίθουσα του Θρόνου και αντηλλάγησαν δώρα, τόσο µε τον Μητροπολίτη, όσο και µε τους ∆ηµάρχους. Όπως ανέφερε ο Πατριάρχης: «η παρουσία σας ενισχύει την παρουσία του γένους µας στους Αγίους Τόπους», επισηµαίνοντας τα προνόµια που έχει η Ελλάδα και κάνοντας αναφορά στην Ιστορία του Πατριαρχείου καθώς και στο κλίµα που επικρατεί στα Ιεροσόλυµα.
Από την πλευρά του ο Μητροπολίτης κ.κ. Βαρνάβας φανερά συγκινηµένος αναφέρθηκε στο έργο των πατέρων της αδελφότητας και τόνισε χαρακτηριστικά: «Θα αφήσω ένα σηµάδι, δείγµα σεβασµού, αγάπης και αφοσίωσης σε όλους τους πατέρες και αδερφούς για το έργο, τη διακονία και την ιεραποστολή που επιτελείται σ’αυτόν τον τόπο».
Ο στόχος της αποστολής ήταν διπλός. Από τη µία, η σύσφιξη των σχέσεων των µελών της αποστολής, οι οποίοι ενωµένοι µπορούν να πετύχουν πολύ περισσότερα για την ανάπτυξη της πόλης. Από την άλλη, η έµπρακτη στήριξη του Πατριαρχείου Ιεροσολύµων που βάλλεται επί αιώνες από τις προκλητικές διεκδικήσεις των Αρµενίων, Αράβων και Ρώσων. Νωπή ήταν η απόπειρα δηµιουργίας τετελεσµένων από Αρµενίους, οι οποίοι ασεβώντας προς τους ιερούς κανόνες, επιχείρησαν για πολλοστή φορά να διώξουν από τον Ιερό Ναό της Αναστάσεως τους Ελληνορθόδοξους ιερείς, βγάζοντας ακόµη και µαχαίρια.
